søndag 11. september 2011

Rosa drøm med rosenknopper





Hei alle sammen. Håper alle har hatt en god helg. Jeg har brukt noe av helgen på å plante løker:) Ikke så lett, når bedene er overfyllt av andre planter..En våt opplevelse ble det også, men vi har hatt noe opphold med sol, heldigvis:)
Om ikke lenge så skal alle mine pelargonier og forskjellig inn på planterommet.
Rosenknopppelargonier tåler dårlig regn på blomstene, derfor plukket jeg av blomster på min Appleblossom og Millfield rose i dag og satt i vase i stuen. 





  Vil ønske to flotte blogger Hjertelig velkommen Livet på Bengtgarden  og  Pixelhexe
                                                Willkommen!

                                           Varme klemmer fra Ellen.

17 kommentarer:

  1. Særdeles yndig buket, og det lyserøde bånd giver lige det sidste til, at det ser helt perfekt ud :-))

    SvarSlett
  2. Veldig lurt og veldig vakkert! Mine pelliser står på verandaen - heller det, enn råtne knopper. Jeg har også plantet løk i dag - og en pion. Pionen ble flyttet fordi den sto for vått i vår - nå så rant vannet av spaden. Da er det ikke så lett ;) Hanne

    SvarSlett
  3. Så fine bilder du viser:)Like greit å nyte restene av blomstene inne:)

    Ha en fin start på uken.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  4. Hej Ellen.
    Virkelig smuk buket - og flotte billeder.
    Ønsker dig en god mandag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  5. Å så nydelig. Tror jeg skal gjøre akkurat det samme som deg. Hagen er i ferd med å regne bort, så jeg kan like så gjerne ta alt inn. Tusen takk for herlig inspirasjon.
    Klem, Kari

    SvarSlett
  6. Så utrolig vakre bilder og flott blogg du har !
    En nydelig bukett du har laget.
    Fint så lenge man kan ut i hagen å finne blomster,selv om det går mot slutten nå.
    Men utrolig nok syns jeg det fremdeles er mye vakkert som gleder oss ute selv etter så mye regn og ruskevær.
    Ønsker deg en fin dag !
    Klem Anne

    SvarSlett
  7. Vakker bukett med nydelige pelargonier. Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  8. Godmorgon!
    Och tack för gullig kommentar!
    Jag blir så glad!
    Du har det så vackert själv,, helt underbart vackra bilder!!!!!
    Hoppas du får en fin Vecka!
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  9. Det var en skikkelig sukkersøt bukett, nesten til å spise opp:-)
    Ha en ny og flott uke :o)
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  10. For en skjønn bukett du har laget! Nydelige bilder til å bli glad av. Ha en fin uke:-) Nå skal jeg av gårde for å kjøpe blomsterløk - endelig!

    SvarSlett
  11. Nydelig bukett du plukket inn, det e så koselig nu om høsten og ha de vakre blomstrene inne og, æ plukka mæ en stor bukett idag av asters, due blomster i rosa og lys lilla farger, og med hvite doble dubber og brudeslør;O)
    Ha en fin mandag,og takk for hilsen hos mæ, hilsen Lisbeth;O)

    SvarSlett
  12. Utrolig søt bukett ♥
    Sammen med sukkertøy og rosa bånd ble det bare nydelig !
    Har ikke så mye erfaring med pelliser, men ser jo at det er mer enn de jeg pleier å ha i blomsterkassene mine...
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  13. Vilken rosa drömbukett:) Christina

    SvarSlett
  14. Åh vad vackert!Jag brukar oxå ta in av rosenknopps pelargonerna de står sig så länge i vas!
    KRAM från mig!

    SvarSlett