søndag 18. september 2011

Romantisk nostalgi


En hylle i stuen har fått ny pynt i dag. Jeg så for meg det hele, hvordan jeg ville ha det etter at disse skjønne rosene kom i hus:) 








Falmende brunfarger av gamle bøker, hekleduker, strå og aviser sammen med den lys rosa fargen på disse rosene synes jeg ble vakkert sammen. De gamle bildene av balletdanseren og den brune lysestaken gjør stillebenet fullkomment. 



Med disse vakre bildene vil jeg ønske alle en trivelig søndagskveld.

Hjertelig velkommen til nye følgere! Og tusen tusen takk for alle kommentarer! Jeg setter så utrolig pris på alle gode ord fra dere:)

Mange klemmer fra Ellen.

27 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt og helt perfekt ud :-)

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder! Du har fått fram en falmet, poetisk klang i bildene. Virkelig skjønt!

    SvarSlett
  3. Så fantastiska vackra bilder så fiiint Suck!
    Ha en ny fin vecka!
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  4. Hej Ellen.
    Smuk og romantisk - flotte billeder.
    Ønsker dig en god mandag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  5. Sukk....
    Dette var utrolig vakkert !
    Det får meg til å tenke på gamle glansbilder, av typen vi kalte "ekte".
    Litt gulnede og superromantiske.
    Ha en fin dag, Ellen.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  6. Hei Ellen. Utrolig nydelig stemning i bildene dine. Du har så mange fine, gamle ting:)

    Jeg lurte litt på hvordan du får til å tørke Hortensia? Jeg har nemlig to busker hjemme, men får aldri til å tørke enkelte stilker de slik at de ser fine ut... Må derfor spørre eksperten;)

    Ha en god ny uke! Klem, Pernille

    SvarSlett
  7. Hvor er du go` til at tage gode billeder.
    Du har lavet det rigtig smuk.

    SvarSlett
  8. Ellen, your mantel display is stunning....absolutely gorgeous!

    Your photos are exceptional....how very talented you are.

    Barb ♥

    SvarSlett
  9. Hej!
    Vilken tur att du lämnade en hälsning hos mig så jag kunde hitta till din vackra blogg:) Lägger till Dig i min lista bums!

    Klem Malin

    SvarSlett
  10. Heia Ellen :)
    Nydelig pyntet hylle, du har såå mange vakre ting å er utrolig flink til å få allt til å passe perfekt :)
    De bøkene og den gamle vekkerklokken, sukk sier jeg bare :))

    Ønsker deg en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  11. Meget smukke billeder med en helt fantastisk stemming! Kærlig hilsen fru Krull

    SvarSlett
  12. Nydelig fine bilder du tar, god stemning og fine farger!!:)

    SvarSlett
  13. Tusen takk for hilsener og oppmuntrende ord hos meg! Hagen er på bedringens vei, selv om jeg er redd for at deler av den er litt "vannsyk".
    Nydelige bilder! Likte også godt hylleknektene, de var lekre. Jeg har faktisk en maken vekkerklokke og den er jeg veldig glad i.
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  14. Hej, kul att du vill vara med och tävla om en väska! Vilka rosor och underbart vackert du gjort på din hylla:)Trevlig kväll! Christina

    SvarSlett
  15. Hei Ellen,
    Du er en ekspert til å sette sammen alle disse gamle flotte tingene i slike herlige stilleben. Du gjør det så kjempekoselig!!
    -Eg er dessverre ikke noen syerske. Berre på hobbybasis og syr helst etter godt forklarte oppskrifter. :) Men tilbehør og sånt, det er fri fantasi. :)))

    klem klem

    SvarSlett
  16. Så vackert du ordnat det! Är själv väldigt förtjust i gamla böcker, förr i tiden var de så otroligt mycket mer värda än idag och oftast mycket vackrare. Jag inreder också gärna med dem :)

    Ha det höstfint, kram Marie-Louise

    SvarSlett
  17. Så nydelig !
    Du er bare fantastisk til å sette sammen og gjøre det koselig rundt deg !
    Lekre farver..bare til å nyte .
    Ha en fin dag .
    klem Anne

    SvarSlett
  18. Åh vad fint du får till det!Duktiga du :-)
    KRAM från mig!

    SvarSlett
  19. Der fant jeg deg. Takk for kos ord hos meg.

    Så nydelig på hylla di. Vi har visst rosedilla begge to. La meg som følger hos deg

    Klem Bente

    SvarSlett
  20. Så flotte billeder. Og stemningen er bare så smuk. Ren nostalgi.

    Hav en dejlig weekend

    SvarSlett
  21. Oj,vilken värme o vilken känsla dina bilder har!
    Dig vill jag gärna följa.
    Välkommen till mig: http://inspiredfingers.blogspot.com/
    Marie1

    SvarSlett
  22. otroligt vackra fotografier, vilket sinne du har för stilleben! må bäst och lycka till i min utlottning, varmkram lotten

    SvarSlett